Tuesday, September 1

我回来了^^



我安全回到家了
很感谢上帝
这几天的 行程一切顺利
=
28809
9am in the morning I went to pudu bus station wait for my real man
after that take bus to go our destination
Actually we are not really go Melaka
I’m follow him back to his
home town located at N9 Tampin
1pm we reach Tampin
My man home is quite decrepit
but for me there are very refreshing
his family member are kind to me much
This girl is my man niece she is so cute =)
After lay aside our travelling bag
we start playing card with his sibling
and we gamble also
I always loss
his younger sister expert in playing that so she is the winner at the end.
4pm sumthing we take motor going out for our luch
after that we go for a drive by motorbike
the air in kampung is totally different compare with city
you can feel the air is very clear and clean at there
I love the wind there much
because is really pleasant
I’m enjoyed the wind blow on my face
I could feel relaxedly.
6pm something back home take a bath and rest a while
7pm went to his BROTHER gathering and having our buffet dinner with all of them
10pm something all the guys went to cyber café
I’m just follow them and on9 MSN with my friend
my man start Dota season with his friend
actually I’m quite boring & sleepily at the moment.=(
1.30 in the early morning dismiss with his gang
And home sweet home.
29.8.09
I Woke my dear up at the beaty early morning for jogging
after jogging having our breakfast at his parent restaurant
afternoon I fetch him to super market and buy KFC for his family
the biggest shopping mall at Tampin is so simple and crude.
4pm I take a bath after that started preparing myself for banquet



My darling helping me ^^
From Short hair change to long hair
After make up we went to his BROTHER wedding dinner.







今晚,我终于见识到人们所谓的应酬。
男人酒量不好真的很失败。
30.8.09
这天我睡到早上十点才舍得起床,因为昨晚替宝贝喝了几杯酒。
刷牙洗脸后,就到楼下去吃早餐。接着就回家了。
我们在房间聊天,他的事我知道很多,他对我很坦白,有些事让我感到很高兴,有些则令我很生气,还有令我感到很疑惑的事情他一律告诉我。
过了不久,他爸爸叫他带我出去玩,还叫他带我去游泳。
犹豫了一下下,中午三点就决定一大班人去游山水。山水很清澈也很冷。
他们玩得很颠,全场只有我一个女生很不自在所以我静静地在一旁玩水看着他们傻笑。
水很冷冷到我直发抖,过后就去冲凉,大概五点就回了。
在回家的路上,大家都喊肚子饿,然后就跟他们去吃宝贝说很好吃的鸡饭。
那里懂去到那边竟然没开档。
我突然很想吃satay celup,所以直下马六甲红屋。
一路上树木连篇,风很大又很凉,而且还有海,海上有很多船,风景超优美的。还有摩天轮呢


过了一会儿到达红屋了,很倒霉的,satay celup的店爆满,要吃还要大排长龙。
我们只好取消吃satay celup改去Pahlawan的牛顿吃东西。
我点了这个小吃-甜不辣&人参鸡汤。
味道超赞的很吃不过价钱不公道。









吃饱了大家都很累了所以只好回家晚上再出来。
回到家大概7点半,宝贝冲凉我就在房间睡觉。我们睡到晚上11半就去Afamosa 倒数国庆日。
在那边拍了几张照片----

烟花好美,我第一次近距离欣赏烟火很兴奋又很害怕,因为担心演化的粉掉进眼里所以我一直用手遮着眼睛,结果被他们笑,还被宝贝讲“带你来看烟花你用手盖着不是什么都看不到了咯,笨蛋。”哈哈~~
看完烟花就进去因为过了12点入场免费。
进到去,我就看到我小学的同学紫君,我还偷拍她。
哈哈~~
幸福的背影 --->>
里面的店都关了,我只看到驴子然后就去看人家玩甩牛,接着就去吃宵夜。
宝贝说有一家的satay 很好吃,他午夜12点才开档的而且每天都爆满,所以就带我去尝尝。

人潮汹涌,人真的是多到~~~
要吃还要自己烧有够离谱的。
其实,我觉得一点都不好吃,我吃了一支就不想吃第二支了,不懂为什么就是这么多人来吃。??
大概2点我们就回家了。
-----------------------------------------------------------------------------
31809
woke up at 10am in the morning, after bath having breakfast with my dear .
After finish our breakfast went back home and waiting my man friend come and take us back KL.
Actually we planed 12pm back KL by car, because of his friend wake up late, so we postponethe time to 2.30pm back KL.
From Tampin back to KL take time approximately 2 and half hour include traffic jam.
I reach home at 5pm in the afternoon. Very tired but I’m happy with that. Complete the wonderful trip with my real man.^^

No comments: