Monday, October 3

YES

Finally I found myself

I have been lost myself for around two years

NOW I know what am I looking for and why i work hard!!

It's not about vanity not about showing off

This is all about self improvement!

我是一个追求完美的人

如果 “要” 就要做到最好

如果 “要” 就要做付出时间来争取

因为我要我的家人和我的未来有一定的生活保障

所以我不得不付出

我不要时间到了 才来后悔

后悔没有孝顺到 没有让爸妈享受到

什么是所谓无忧无虑的生活

我要从一个小小的目标开始我的人生


No comments: