Wednesday, May 18

I'm Okay

就算了吧 你要我先说 放弃吧
泪挺我 不掉落
退到自己最陌生的角落
剩下一丝逞强在假洒脱
现在我 有什么 不Okay

我和你 的爱情 连续剧 的结局
那甜蜜 总属于 男主角的你
我终于 也认清 原来你 早写好续集

还是你 的​​爱情 我已经 没参与
那甜蜜 总属于 男主角的你
她靠近 我离去 随便你 随便你

就算了吧 就算我先说 不爱啦





一切都已成了定局~
就让一切过去吧~
就算了吧~
他要我先说 放弃吧~

P/S: Once you know what he did behind you then you 'll get the feeling of...............You're NOT knowing him as what u think u did ! He is only a BOY.........God bless you!

1 comment:

Anonymous said...

I’m nonetheless studying from you, however I’m improving myself. I certainly love reading every part that's written in your blog.Preserve the tales coming. I cherished it!