Saturday, May 21

Emotional

最近的我非常情绪化
我的自私让我同时去了两个好朋友
不知道该怎么面对
我真的放不下~
我确实还很在乎!
原以为只要再给自己多一点的时间就会把他给忘记
后来我发现
他似乎没有离开过我
他给予的关心
让我抱着能够复合的希望
那一线希望
折磨了我快2年了
每当听到他的声音
我的心情就会莫名地好起来

Gosh!!! What the hell I'm doing?!! I'm crazy......
I don't know what kind of relationship that we're hang on,
what he did for me just for friendship reason
but~
what I get and what I did between him is more that just a FRIEND.

WHAT SHOULD I DO??? TELL ME.....................=(

No comments: