Thursday, April 15

Without your car my life become meaningless

==

55 get ur car lah

i don't need SLK

Grand livina or Avanza

enuff d.....

no mood to work

thats Y i wana eat cake right now

ciao~~~~~~~~~~


1 comment:

herical said...

哈哈你怎么这么愚蠢的女孩。告诉我,如果你想你的 Grand Seasons ID卡的背面,我很高兴知道你现在正在做的好,祝你一切顺利。不要恨我好吗?我也是一个人....对不起,如果我的中文不好,我的学习